dancing in the moonlight.

jag bara maste beratta om lite om gardagen. eller kvallen iaf.
Vi var ute och at, Jag lina annie mange jens och deras kompis daniel.
det blev tva glas vin for mig och helt plotskigt var det dar fina halsbandet inte sa dyrt langre... mmmmmmm
Sen kopte vi lite dricka och gick ner pa stranden dar vi mos ordentligt och umgicks. Lyssnade pa jattebra musik, en mix som kirre och malle formodligen skulle dodat for. Nar killarna drukigt upp sin ol sa gick vi till en strandbar som forvanansvart lag mitt pa stranden. Dar kollade vi pa eldshow, skitballt! Jag och lina fortsatte dricka var lite billigare dricka och helt plotsligt var det dags att dansa. Och som vi dansade, jag lina annie och daniel!! Snacka om att slappa allt annat och bara go crazy, sa sjukt roligt! Jag alskar att dansa!! galet.
Dar var vi alltsa, mitt pa stranden med varldens musik och under stjarnklar himmel. Det ar ocksa nagot man inte kan beskriva riktigt med ord utan det ska upplevas.
Nar vi kande att vi svettades lite val bra gick vi ner till vattnet. Jag och daniel la oss och kollade pa alla stjarnor, hur manga som helst! Sa manga finns det inte i Sverige. Lina och Annie agnade sig at att driva med thailandare som var med pa var snorkelutflykt. Eller drev han med er? Dem var iaf valdig "sexyyy" pa alla bilder han tog. Jag och daniel bara skrattade och ingen trodde val riktigt att han var 22 och ett huvud kortare an annie..... Inte jattelogiskt kanske.
Sedan var val kvallen iprincip slut och vi gick och la oss.

Nu at vi pa koh lanta och det regnar och blixtrar. Jag och Lina gick for att forsoka hitta nagot mer an denna mataffar som bara saljer chips och vatten typ. Det gick inte alls bra.
Vi gick ut fran omradet dar vi bor till vagen. Tittar, hoger, vanster, hoger. Dott.
Jaha, vi testar val vanster da. det gick val bra tills lina skriker av fulla muggar och hoppar runt som en stucken tjur. Jag blev skitradd och sprang at andra hallet och ropade att jag ville hem. -Man ar ju sa tuff nar det galler menar jag.
Det var iaf bara en groda som hade hoppat upp pa linas ben men vi fortsatte anda inte. Vi insag namnligen att vi gick i djunglen utan guide och kande att det kanske inte var nagon jatteide nar det ar kolsvart ute.

nu ska vi val sova eller hitta nagot att ata for den resurangen som finns har hade skitacklig mat och ingen av fettorna har nere blev matta.
Puss!

Kommentarer
Postat av: hanna

ni ser ut och ha det bra :)

2009-04-19 @ 18:20:43
Postat av: hanna ax

fortfarande lika härligt och roligt läser jag.. ha de bra sista tiden också..

2009-04-22 @ 16:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0