en annan variant av jordbavning.

Idag nar vi hade var vanliga rutin att sova lite granna pa dagen skedde nagot som inte brukar ske. For det forsta sa sov inte jag, jag ar alltid den som sover mest och langst men jag var den enda vakna. Lina och Annie sover gott i sina sangar.
Helt plotsligt borjar det skaka lite i sangen. Vaggen borjar ocksa rora pa sig. Jag hinner inte tanka sa mycket innan Lina vander sig om med blicken "vad-fan-haller-du-pa-med-nu-da?!?!!!". En blick som snart overgar till mina uppsparrade ogon och som tillslut blir ett klassiskt asgarv oss emellan. Jag hyssar lite at lina men ingen kan sluta skratta. Hela sangen skakar och vaggarna ger snart vika. Det holl pa i endast ca 40 sekunder och vi insag att vare grannar, eller iaf den manliga av dem, inte var speciellt uthallig.
Ett mycket roligt inslag i vardagen.
Vi ar pa Phiphi island som lina glomde namna i inlagget igar. Vi har det sjuktbra och vill verkligen inte aka hem. Vi suckar djupa tonarssuckar varje gang vi tanker pa att vi snart ska hem. (tank er fucking Amal-suckar).
Snorkelutflykten vi gjorde var, som lina ocksa skrev, helt fantastisk. Det gar inte att beskriva nagonting har nere med ord, inte heller fasnar det pa bilder. Vi trivs sa sjukt bra!
I morgon aker vi dock vidare till Koh lanta vilket blir var sista hallplats. Vi aker sen mot bangkok och kanske stannar en natt eller tva i phuket. Vi har inte bestamt oss an.
Bilder gick inte att ladda upp. Tyvarr, hade garna delat med oss annars.

Nu ska vi traffa upp Annie. Mange, Jens och Daniel for lite drickande pa beachen.

Och det har vi glomt! Vi tranar garnet! Haha, att snorkla ar verkligen jobbigt. Tusan var vi simmar :D .. sen var det val inte mer traning.
Efter allt fjallade har iaf mina brost minskat i omfang en hel del och hofterna blir bara bredare. Men som sagt, detta ar livet som det ska levas och om hipsen blir lite bredare valkomnar vi dem med karlek :D

kanske blir lite kareoke ikvall after all....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0