hua hin

idag har vi spenderat hela dagen pa stranden, helt underbart.
Pa vissa stallen av stranden branner man sig pa vattnet for det ar sa sjukt varmt har just nu.. Sa hiiimla jobbigt^^

Kan nagon forklara varfor alla thailandare skrattar at oss!?
Dom tittar pa oss och ler sen sager dom nagot till sina vanner eller dylikt och lagger dit ett assgarv.
Vad ar det for fel pa oss?
Man kan ju inte fraga dom vad det ar heller for ingen kan typ engelska pa det har stallet.
Men det ar ju kul att man kan fa andra att le.

Till hangers damlag
Vi har gatt mycket pa stranden och det var valdigt stromt i vattnet sa vaderna har fatt jobba for fullt.
Sa ni kan vara lugna, vi kommer vara som tva muskelpaket nar vi kommer tillbaka, ni kommer inte kanna igen oss.

Annars sa ar allt jattebra och imon aker vi til nagon o som heter koh thao.

Pappa mats och mamma Karin jag skickar ett mejl sen for jag glomde aderssen i ryggan saklart.

pusss stigge jojjo

Kommentarer
Postat av: Hanna (hif)

Det låter underbart.Men jag lovar Koh Thao är tusen gången bättre än Hua Hin(min åsikt:)).

Vill också träna vaderna i strömt vatten,

ist för veckans sjuka löpträningar;P.

fuskisar..

Håll tummarna för oss på söndag, smålandscup match mot Ryssby.:)

2009-04-03 @ 21:34:30
Postat av: elina

johanna; 'are you gonna be my girl' gick på radion idag när vi stängde, så jag dansade runt snyftandes för mig själv och tänkte på dig. de andra tyckte jag var dum i huvet. men det sket väl jag i. vi måste ta en svängom till den när vi båda är hemma sen :)looooooooove

2009-04-03 @ 23:45:10
URL: http://hannaochelinailondon.blogg.se/
Postat av: Malin

Tycker mycket om det du skrivit! Spännande att se lite fina saker och inte bara det generella sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)

2010-09-23 @ 12:25:42
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0