nakna man och starka drinkar.

efter den lilla utekvallen igar inser man att drinkarna i sverige, eller iaf harrys, kan ta sig nagonstans. jag bestallde en teqila sunrise och satan va stark den var!!! Annat mot 6orna pa harrys alltsa. haha.
Alltsa, Annie har anlant och aven jens och magnus. Himla trevligt. Idag var vi pa stranden lite och gottade oss och sen gick vi hem och sov. Jag sover mig genom denna resan kanner jag.
Nar vi var ute igar borjade det saklart sporegna sa allt folk pa gatan dar alla pubar och klubbar ar gick in till narmaste och bestalle dricka. Efter ett tag nar vi suttit, eller mange suttit och pratat med en man fran australien sa springer det forbi tva nakna killar. skit kul!! Nojda var dem och alla andra ocksa.
tio minuter senare springer det forbi en naken kille till och alla tycker det ar jattekul. Han hoppas glatt och visar hela harligheten tydligt. efter honom sa springer det tva poliser sa da blev han nog inte lika kaxig. De ledde tillbaka honom i handklovar och da tyckte alla det var skitball. Jag tyckte synd om grabben mest.

Nu ska vi ata och kolla in BikeWeek.

Puss/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0