Phuket

Nu har vi antligen kommit fram till ett regnit Phuket. Ja, vadret ar piss men vi har det ganska bra anda :)
Farden hit fran Koh Samui var inte helt latt men vi kom tillslut fram, massa timmar senare an de lovat. Det borjade med att bilen som skulle ta oss till batarna var 40 minuter forsenat. Vi blev forbannade och annu mer trotta, var uppe klockan 5 pa morgonen.... Nar bilen antligen dok upp satt det en man dar som skulle till samma stalle som vi, kandes skont. Vi kande oss dock sjukt stressade, palla missa baten och ocksa bussen.. Bilen hamtade upp en Cowboy fran Australien ocksa, han var som tagen ur Crocodile Dundee. Ball gubbe. Han hade varit ute och akt hur lange som helst. Bilens saten hade varsta fjadringarna och vi hoppade upp och ner hela vagen.
Sen kom vi fram till farjan. Ingen kunde engelska men de pekade och vinkade och vi kom ratt.
Farjan gick okej. Fick mordande blickar fran en Thaigubbe, han hade nog aldrig serr svenska tjejer forr.
Bussen vi hoppade pa var full, de visade en sjuk film eller va fan det var och alla skrattade. Utom vi stackars vasterlanningar som inte fattade ett skit och filmen verkade bara vara sjuk. Sen skulle vi stiga av.
Jaha, mitt i ingenstans typ.
Sen skulle vi pa en tuktuk tillsammans med en snygg norrman. Da blev det lite kul. Han sa att lina var den varsta svensk han hade mott eftersom hon inte fattade vad han sa och foreslog att de skulle prata engelska istallet.
Vi blev avslappta. Mitt i ingenstans.
Jag bestallde nudlar for vi ade inte atit nagot. Nar maten kom kom bussen. YES.
Vi hoppar in i bussen. Mitt sate brakar ihop typ och jag far halvligga hela vagen.
Dieten vi testar verkar inte funka. Om ni undrar bestar den av ingen frukost, chips till lunch och massa mat pa kvallen. Den funkar inte alls.
Nu ar vi dock framme i Phuket, ingen aha-kansla direkt men kanse blir battre i morgon. Da kommer ANNIE och GRABBARNA. Ska bli skit kul.
Inga bilder idag, kommer kanske snart sa ni far se vara nyllen och sant.
Ingen traning idag, vila. Rumpan fick sig dock en omgang och ar for tillfallet ratt platt.

Nu ska vi tillbaka till hotellet vi blev pa lurade och jag ska lara lina canasta!!!!!
Om jag far vill saga.

Johanna, och stigge halsar antar jag.

Kommentarer
Postat av: elina

haha jag bara väntade tills canasta skulle dyka upp. hur skulle du kunna klara dig på en hel månads semester utan det johanna? :D

2009-04-09 @ 17:11:40
URL: http://hannaochelinailondon.blogg.se/
Postat av: hanna ax

tycker det låter som att ni har det riktigt roligtt... Vi har gått vidare i smålandscupen...ha de bra...

2009-04-10 @ 11:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0