wohoo

Fragade precis johanna vad jag skulle skriva i bloggen kom inte pa nagot speciellt vi hade gjort nar jag satt har och tankte. Men det sjuka ar att idag har vi varit pa en sa kallad fun day safari park och gjort en massa grejer. Det ar sa mycket man ser och gor sa det blir nastan svart att greppa.
Men iallafall sa borjade dagen med att en jeep uten tak eller vad man ska saga hamtade upp oss pa varat hotell och sa akte vi upp till djunglen. Dar vi tittade pa en elefantshow, apshow och en krokodilshow.
Efter det red vi pa en superfin elefant, trodde vi skulle trilla av tusen ganger men vi klarade oss.
Sedan akte vi till ett vattenfall dar man fick simma osv.
Efter det akte vi langt in i djunglen och blev bjudna pa tahimat. oj vad matt jag blev. noooooot..
Efter maten blev det offroad i djunglen med jeepen, helt sjukt vi far visa bilder senare.
Vi avslutade med att aka till Big Buddha dar det var en helt sinnes stor buddha staty i guld, dar var det aven manga munkar som ar saaa sota. hah.
 sa ikvall ar vi ratt trotta och tar det bara lugnt har tex kollat pa barnprogram och atit chips pa varat hotell, muma.

Och hanna vi har nte glomt bort traningen, idag gick vi upp for varsta berget i djunglen och det var sjukt varmt. mina vader holl pa att do. plus att det var inte latt att halla sig i bilen man fick spanna varenda muskel i kroppen. ojojoj.

hoppas att allt e bra hemma.
pusss

skrev med johan pa msn och han fragar oss vart vi ar nagonstans eftersom bade jag och johanna ar inne pa msn.
da kom fragen som kanns lite off.


Johan says:

men vart är ni eller båda är ju inne samtidigt.. har ni två datorer i eran bungalow?


Kommentarer
Postat av: mauuliin

jag glömmer inte bort er! det går inte! love yaa too. hoppas ni solar lite åt mig med.

2009-04-07 @ 16:06:16
Postat av: johanna

hahahaha, tva datorer. Vi har for fan inte ens en fungreande normal toa alltid :D

2009-04-07 @ 16:20:59
URL: http://stiggeochjojjo.blogg.se/
Postat av: trogen läsare

kan knappt vänta tills nästa inlägg. go girls. :)

2009-04-08 @ 00:41:04
Postat av: mööö

ja lina vi får fortsätta vårat deeptalk sen när du kommer hem igen jag ser fram emot det :D saknar er puss er trendhouse balle

2009-04-08 @ 17:09:28
Postat av: JOHAN

Det är inte lätt för mig att veta, okej?! hahaha ;D

2009-04-08 @ 22:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0